دریافت مشاوره رایگان یا رزرو نوبت

لطفا مشخصات خود را در باکس‌های زیر وارد کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما هماهنگی‌های لازم را انجام دهند

بهترین آبرسان های قوی برای انواع پوست کدامند؟

آنچه در ادامه می‌خوانید

بهترین آبرسان پوست چیه ؟ شاید این سوال شمایی که از خشکیه پوست خودتون آزار می یبنید باشه. از اونجایی که نقش آبرسان در طراوت و زیبایی پوست مخصوصا پوست خشک غیر قابل انکاره ما در این مطلب به شما لیستی از بهترین آبرسان ها ی موجود در بازار رو معرفی کردیم. با ما همراه باشید.

آبرسان برای پوست خشک و چرب

این کرم ها با استفاده از مواد مغذی که در ترکیبات خود دارد، رطوبت کافی را به پوست می‌رساند و باعث حفظ رطوبت پوست می شوند. اما بهترین کرم مرطوب کننده دست بر پایه روغن هستند که روی پوست لایه ای تشکیل داده و مانع از خروج آب از سطح پوست می‌شوند. بنابراین افرادی که پوست خشکی دارند به مرطوب کننده و آبرسان، همزمان احتیاج دارد و برای مرطوب نگه داشتن پوست خود به این افراد توصیه می شود حتما استفاده از کرم آبرسان را در روتین روزانه مراقبت از پوست خود قرار دهید.

بهترین آبرسان پوست - کرم

به همین منظور ما در این مقاله لیستی از بهترین کرم های آبرسان برای مراقبت از پوست خشک از برترین برندهای ایرانی و خارجی را برای شما آماده کرده ایم تا انتخاب را برای شما آسان کنیم، پس تا پایان با ما همراه باشید

کرم آبرسان چیست؟

متخصصان معتقدند که آبرسانی برای سالم و جوان نگه‌داشتن پوست بسیار مهم است. پوست هیدراته- به دلیل عدم وجود سلول‌های مرده- نور را بهتر منعکس می‌کند و ظاهری لطیف و درخشان دارد. درعین‌حال پوست کم آب یا دهیدراته اغلب خشک، کدر و خشن به نظر می‌رسد؛ دقیقاً نقطه مقابل درخشندگی!

با وجود رعایت نکاتی مثل نوشیدن آب، استفاده از مرطوب‌کننده و انواع ماسک‌ها، باز هم حفظ لطافت و شادابی پوست می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. با این وجود استفاده بهترین کرم آبرسان پوست متناسب با نوع پوست، می‌تواند تفاوت چشمگیری ایجاد کند! بهترین کرم آبرسان پوست محصولی محلول در آب، فاقد الکل و حاوی مواد مغذی است که به بازسازی آب بدن، حفظ رطوبت در پوست و رفع خشکی آن کمک می‌کند. کرم‌های آبرسان به سلول‌های پوست اجازه می‌دهند تا رطوبت و آب را جذب کنند و باعث درخشندگی پوست شوند.

کرم‌های آبرسان به سلول‌های پوست اجازه می‌دهند تا رطوبت و آب را جذب کنند و باعث درخشندگی پوست شوند.

آبرسان­ها اغلب حاوی محصولات یا ترکیباتی تحت عنوان Humectants مثل هیالورونیک اسید، گلیسیرین و ترکیبات گلیکولی هستند که ازنظر ساختاری برای جذب مولکول‌های آب از پوست یا هوا طراحی شده‌اند. درواقع این محصولات ترکیباتی آب‌دوست هستند که باعث شکل‌گیری سریع مولکول‌های آب و هیدروژن می‌شوند. Humectants یا جاذب رطوبت­ها نه‌تنها می‌توانند آب را از محیط اطراف بیرون بکشند بلکه می‌توانند آن را از لایه‌های عمیق‌تر پوست مانند درم به لایه‌های بالایی پوست بکشانند.

بهترین آبرسان پوست - پوست خشک

بهترین کرم آبرسان پوست چیست ؟

بهترین کرم آبرسان پوست محصولی محلول در آب، فاقد الکل و حاوی مواد مغذی است که به بازسازی آب بدن، حفظ رطوبت در پوست و رفع خشکی آن کمک می‌کند.

آبرسان پوست، با تأمین آب موردنیاز سلول‌های پوستی می‌تواند از سد پوستی محافظت کند، درنتیجه پوستتان کمتر در معرض التهاب و آسیب قرار می‌گیرد و سالم و شاداب به نظر می‌رسد. برای بهره‌مندی بیشتر از مزایای کرم‌های آبرسان، روزانه دومرتبه- صبح و عصر- صورت خود را با آن آبرسانی کنید و در حین استفاده ماساژ دهید. این کار باعث افزایش جذب و اثربخشی آن و همین‌طور بهبود گردش خون می‌شود.

اهمیت استفاده از کرم مرطوب کننده برای انواع پوست

داشتن یک کرم مرطوب کننده در روتین روزانه انواع پوست (خشک، حساس، مختلط، چرب و نرمال) ضروری است. زیرا پوست آسیب پذیر ترین عضو بدن است که با عوامل محیطی مثل آلودگی ها، گرد و غبار، موارد آرایشی و شیمیایی دائما در تماس است و در این خصوص میتواند چربی مورد نیاز و رطوبت خود را از دست بدهد.
آبرسانی به پوست جهت جلوگیری از بیماری های پوستی مانند خشکی و ترک پوست، پیری زورس و… ضروری است. معمولا افرادی که آب کافی مینوشند و از کرمهای مرطوب کننده بصورت مرتب استفاده می کنند دارای پوستهای سالم، سفت و شفافی هستند. کرمهای آبرسان مخصوص پوستهای خشک دارای ترکیبات خاصی هستند که میتوانند به راحتی به پوست نفوذ کرده و به لایه های زیرین پوست رطوبت لازم را برسانند. از طرفی ترکیبات نرم کننده نیز در این کرمها وجود داشته که چرب هستند و باعث تامین چربی از دست رفته در پوست های خشک می گردند. ترکیبات نرم کننده مانند یک لایه محافظ بر روی پوست قرار میگیرند و اجازه تبخیر و از دست رفتن رطوبت داخل پوست را نمی دهند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مفید دیگر

لیزذ بیکینی و انتقال زگیل تناسلی
لیزر موهای زائد و انتقال بیماری زگیل تناسلی
dermal_fillers_1600x900
تفاوت تزریق فیلر و چربی
benefitsoflaserhairremoval
چه کسانی نباید از لیزر موهای زائد کنند؟
4-Figure3-1
آیا لیزر موهای زائد باعث روشن شدن پوست میشود؟
11zon_cropped-65-6
بهترین آبرسان های قوی برای انواع پوست کدامند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *